Bamboology Antioxidační a vyživující suchý olej, 30 ml
Antioxidační a vyživující suchý olej s obsahem rýžového, bavlníkového a sezamového oleje, zeleného čaje a květů pivoňky.
Rozjasňuje, čistí a regeneruje pokožku díky kvalitním surovinám, jako jsou bambusová tráva Jeju Jori, zázvor a wasabi. Tyto složky jsou bohaté na antioxidanty a vyživující látky a skvěle omlazují pleť.
Objem: 30 ml
Cena s DPH | 552,00 Kč |
Katalogové číslo: | 14376 |
Výrobce: | Niche Beauty LAB |
Dostupnost | Skladem |
Popis produktu
Použití:
Naneste malé množství na obličej a krk a krouživými pohyby masírujte, dokud se krém zcela nevstřebá.
Vyrobeno ve Španělsku.
Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.
Naneste malé množství na obličej a krk a krouživými pohyby masírujte, dokud se krém zcela nevstřebá.
Vyrobeno ve Španělsku.
Vytvořeno přírodou, podpořeno vědou.
Tradiční. Minimalistické. Ekologické
Tradiční ingredience orientálního původu, které se skvěle doplňují s nejnovějšími inovacemi v dermokosmetice. Výrobky jsou efektivní především díky skvělému výběru přírodních surovin, vybraných s maximálním ohledem na životní prostředí.
Niche Beauty je vysněným projektem dvou sester z německého Hamburgu, které na svém online portálu začaly v roce 2008 nabízet kosmetické produkty z celého světa. Díky svým cestám po Anglii či New Yorku, kde se nadchly pro rozmanité a inovativní možnosti make-upu, mohly na svém webu představit značky, které nebyly pro kontinentální Evropu příliš známé. Od roku 2015 se začaly více soustředit na svou vlastní značku a následně si vydobyly právoplatné místo ve světě kosmetiky.